Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh. – Ing. Lucia BEDNÁROVÁ
Ing. Lucia BEDNÁROVÁ
Diplomová práce
Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
The project processing of strategy of marketing communication for agency, dealing with a ready made companies and companies made to measure, entering Slovak market.
Abstract:
The present thesis describes the development of a project intercession which would be suggested effective strategy of marketing communication in nascent agency, which sells ready-made companies and the establishment of key companies, entering the Slovak market. It is made up of theoretical, analytical and practical part. Section summarizes the theoretical knowledge of marketing communication on Internet …víceAbstract:
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu, prostredníctvom ktorého by mala byť navrhutá stratégia marketingovej komunikácie pre novovznikajúcu agentúru, zaoberajúcu sa predajom ready - made spoločností a zakladaním spoločností na kľúč, vstupujúcu na slovenský trh. Zložená je z teoretickej, analytickej a projektovej časti. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti marketingovej komunikácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNÁROVÁ, Lucia. \textit{Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/znvgty/.
Jak správně citovat práci
BEDNÁROVÁ, Lucia. Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Úverový systém komerčných bánk v Maďarsku z hľadiska stavebných spoločností a sporiteľní
Krisztián Kőrfy -
Vznik a založenie akciovej spoločnosti
Miroslav Šolc -
Komparácia zakladania personálnych spoločností v Slovenskej a Českej republike
Nikoleta Harsányiová -
Neproporcionálne rozloženie práv a povinností spoločníkov obchodných spoločností a jeho limity
Zuzana Karasová -
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Ready Player One vs. Unfindable Words
Markéta ŠŤOVÍČKOVÁ -
Ready Player One vs. Unfindable Words
Markéta ŠŤOVÍČKOVÁ