Radka Hadravová

Master's thesis

Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive

Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive
Anotácia:
Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Barbara Jelínková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/17331

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management