Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive – Radka Hadravová
Radka Hadravová
Master's thesis
Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive
Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive
Anotácia:
Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/17331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Barbara Jelínková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/17331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková