Využití interaktivní tabule při rozvoji komunikačních dovedností dětí s mentálním postižením v základní škole speciální – Bc. Marcela UNZEITIGOVÁ
Bc. Marcela UNZEITIGOVÁ
Diplomová práce
Využití interaktivní tabule při rozvoji komunikačních dovedností dětí s mentálním postižením v základní škole speciální
The use of interactive whiteboards in the development of communication skills of children with intellectual disabilities in elementary school special
Anotace:
V této diplomové práci se věnuji tématu využití interaktivní tabule pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí s mentálním postižením na ZŠ speciální. Cílem výzkumné části byl kvalitativní výzkum zaměřený na popsání vlivu vytvořených výukových materiálů DUM pro rozvoj komunikačních dovedností s využitím interaktivní tabule v předmětech Čtení a Řečová výchova. Předmětem výzkumného šetření byli tři vybraní …víceAbstract:
The theme of this thesis is the utilization of interactive whiteboard for development of communication skills for children with mental disabilities at special elementary school. The aim of the research is qualitative research aimed to describe the impact created educational materials DUM (Didactic learning material) for developing communication skills using interactive whiteboards in subjects Reading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UNZEITIGOVÁ, Marcela. \textit{Využití interaktivní tabule při rozvoji komunikačních dovedností dětí s mentálním postižením v základní škole speciální}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/zo8aow/.
Jak správně citovat práci
UNZEITIGOVÁ, Marcela. Využití interaktivní tabule při rozvoji komunikačních dovedností dětí s mentálním postižením v základní škole speciální. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Komunikační dovednosti u dětí s narušením článkování řeči
Kristýna Zajícová -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Mezilidské komunikační dovednosti u různých typů sluchově handicapovaných osob.
Michal PROCHÁZKA -
Komunikační dovednosti u vybraných pedagogů a lektorů
Adam Kuřica -
Komunikační dovednosti sester u pacientů odlišné kultury
Marie JAREŠOVÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u dítěte s nedoslýchavostí
Kateřina Jurkovičová