Tamás Ivan

Master's thesis

Economic evaluation of Visegrad brand

Abstract:
Due to Globalization the number of multinational companies and supermarkets have increased in the world as well as in Central Europe. It is a very successful and useful step which facilitates the life of everyday people. The consumers can buy any product they want at cheaper price than ever. The companies would do everything to satisfy and keep their consumers. It is clear that the owner of benefits …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses zo8bdy zo8bdy/3
21/3/2016
Folders
Files
Mach, J.
21/3/2016
Mach, J.
21/3/2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.