Tamás Ivan
Diplomová práce
Economic evaluation of Visegrad brand
Abstract:
Due to Globalization the number of multinational companies and supermarkets have increased in the world as well as in Central Europe. It is a very successful and useful step which facilitates the life of everyday people. The consumers can buy any product they want at cheaper price than ever. The companies would do everything to satisfy and keep their consumers. It is clear that the owner of benefits …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Brand Identity in Design of Industrial Product
Martin Ondra
Název
Vložil
Vloženo
Práva