Kateřina KRATOCHVÍLOVÁ
Bachelor's thesis
Automatická anotace obrazu
Automatic image annotation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá automatickou anotací obrázků (AIA). Cílem práce je prověřit funkčnost vybraných metod z literatury a pokusit se o jejich vylepšení. V práci byla vyzkoušena metoda Joint Equal Contribution (JEC) a její modifikace, kde bylo pozměněno přenášení klíčových slov. Dále byla otestována metoda Patterns of Oriented Edge Magnitudes (POEM) a imple- mentováno její rozšíření zahrnující …moreAbstract:
This Bachelor thesis focuses on the automatic image annotation (AIA). The purpose is to verify chosen methods from literature and to try to find their improvements. One of the chosen methods is the Joint Equal Contribution (JEC) and its modification where the transfer of keywords was changed. Another included method is the Patterns of Oriented Edge Magnitudes (POEM) method and an implementation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2017
- Supervisor: Ing. Ladislav Lenc, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina. Automatická anotace obrazu. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / field:
Computer Science and Engineering / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Rozvoj informatického myšlení s využitím Kodu Game Lab
Klára Lekešová -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku anglického jazyka na ZŠ s využitím technologií Smart Lab a Smart Response
Ondřej ČERNÝ -
Multiplatformní obslužná aplikace pro Wifibot Lab
Grzegorz MOLIN -
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Martin HORÁK -
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Zdeňka Giacintová -
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Zdeňka Giacintová -
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Zdeňka Giacintová -
Vizuální identita projektu Bike Lab
Ivana Haraslínová