Automatická anotace obrazu – Kateřina KRATOCHVÍLOVÁ
Kateřina KRATOCHVÍLOVÁ
Bakalářská práce
Automatická anotace obrazu
Automatic image annotation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá automatickou anotací obrázků (AIA). Cílem práce je prověřit funkčnost vybraných metod z literatury a pokusit se o jejich vylepšení. V práci byla vyzkoušena metoda Joint Equal Contribution (JEC) a její modifikace, kde bylo pozměněno přenášení klíčových slov. Dále byla otestována metoda Patterns of Oriented Edge Magnitudes (POEM) a imple- mentováno její rozšíření zahrnující …víceAbstract:
This Bachelor thesis focuses on the automatic image annotation (AIA). The purpose is to verify chosen methods from literature and to try to find their improvements. One of the chosen methods is the Joint Equal Contribution (JEC) and its modification where the transfer of keywords was changed. Another included method is the Patterns of Oriented Edge Magnitudes (POEM) method and an implementation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Ladislav Lenc, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina. Automatická anotace obrazu. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj informatického myšlení s využitím Kodu Game Lab
Klára Lekešová -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku anglického jazyka na ZŠ s využitím technologií Smart Lab a Smart Response
Ondřej ČERNÝ -
Multiplatformní obslužná aplikace pro Wifibot Lab
Grzegorz MOLIN -
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Martin HORÁK -
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Zdeňka Giacintová -
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Zdeňka Giacintová -
PATTERN PAINT ROLLER LAB
Zdeňka Giacintová -
Vizuální identita projektu Bike Lab
Ivana Haraslínová