Vytvoření konkurenční výhody na trhu s hutními materiály – Lucie Kobrlová
Lucie Kobrlová
Bakalářská práce
Vytvoření konkurenční výhody na trhu s hutními materiály
Creation of Competitive Advantage on the Market in Metallurgical Materials
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy vybraných faktorů zhodnotit možnost vybudování servisního centra na českém a slovenském trhu s hutními materiály. Tato analýza je prováděna pro potřeby společnosti Van Leeuwen Pipe and Tube Group, především pro její pobočku se zastoupením v České republice a na Slovensku. Z tohoto důvodu je práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Zatímco …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate via analysis of chosen factors the posibility of a construction of service centre for Czech and Slovak market. This analysis is made for needs of the company Van Leeuwen Pipe and Tube Group, especially for its branch in the Czech Republic and in Slovakia. By this reason the thesis is divided into theoretical and practical part. While the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jakub Málek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Gleb Krivulin -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok