Tomáš DRÄXLER

Bakalářská práce

Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.

Marketing communications firm Metall Quatro s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace stavební společnosti Metall Quatro, s. r. o., a navrhnout doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce obsahuje teoretická východiska o marketingové komunikaci, analýzu marketingové komunikace společnosti a dotazníkové šetření, které zjišťovalo jaké je povědomí o společnosti. Nakonec navrhuje doporučení na zlepšení …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze current marketing communications tools building company Metall Quatro, s. r. o., and make recommendations for addressing potential customers. The thesis contains theoretical basis of marketing communication, marketing communication analysis and survey, which examined what it is the awareness of the company. Finally proposes recommendations to improve marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DRÄXLER, Tomáš. Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management