Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede – Darya Maltseva
Darya Maltseva
Bakalářská práce
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Glokalization aspects in advertising of Toyota Motor Corporation by Geert Hofstede's 6D model typology
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kulturními aspekty, které se projevují v televizních reklamách celosvětové značky Toyota Motors Corporation na vybraných trzích: Ruská federace a Spojené státy americké. Reklamní sdělení odrážejí národní specifika a poskytují představu o kultuře, hodnotách a zájmech společnosti. Cílem této analýzy je zjistit míru shody kulturních dimenzí, které jsou definovány 6D modelem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the cultural aspects that are reflected in television commercials of the company Toyota Motors Corporation in chosen markets: Russian Federation and the United States. Advertising messages reflect national specificities and provide an idea of the culture, values and interests of society. The aim of this analysis is determining of the correspondence rates of the cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79019
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá reklama v právní úpravě a praxi
Vojtěch Eliáš -
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Jana Vávrová -
Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy
Lucie HRADILOVÁ -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
Jana ROUBALÍKOVÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ