Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť – Bc. Lucie Piedová
Bc. Lucie Piedová
Bachelor's thesis
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
A tactical screen play of marketing communication in conditions of international airports grounds
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá tématem využití taktických scénářů prodejní komunikace v areálu mezinárodních letišť. Jde tedy o problematiku spadající rámcově do odborného diskursu osobního prodeje jako nástroje marketingové komunikace. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. V první části je prodejní komunikace teoreticky rozpracována na základě získaných informací z literárních pramenů. Druhá část analyzuje …moreAbstract:
In the first part is theoretically processed sales communication based on information from the literature. The second part analyzes casuistry of the company, especially standardized procedures. Last chapter contains modification of the tactical screenplay designed to the sales communication at international airports. The main part of this chapter is also an implementation of this new procedure into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/stol0/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Lenka Kalvodová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Renata Pithardová -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Pavlína Valentová