Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pro FK Ústí nad Labem – Petr Doubek
Petr Doubek
Bachelor's thesis
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pro FK Ústí nad Labem
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro akciovou společnost FK Ústí nad Labem. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části bakalářská práce popisuje sportovní marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje a také se zaměřuje na marketingovou kampaň. V praktické části bakalářská práce představuje FK Ústí nad Labem, a. s. a navrhuje vhodnou marketingovou …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the proposal of a marketing campaign for the joint stock company FK Ústí nad Labem. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part the bachelor thesis describes sport marketing, marketing mix and its individual tools and also focuses on the marketing campaign. In the practi-cal part it present FK Ústí nad Labem plc. and suggests a suitable marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/zos123/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOUBEK, Petr. \textit{Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pro FK Ústí nad Labem}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zos123/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační kampaň pro organizaci FK DUKLA PRAHA, a.s
Jakub Dvořák -
Severočeský krajský národní výbor v Ústí nad Labem v letech 1945-1991 v kontextu krajského města Ústí nad Labem jako správního sídla kraje
Petr CHVOJKA -
Bezpečnost v Ústí nad Labem
Jiří Štesl -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ -
Galerijní instituce jako součást výuky umění a kurátorství v Ústí nad Labem
Viktorie Chomaničová -
Utilisation du français dans la région d’Ústí nad Labem
Adéla Šefarová -
Analýza využití brownfields v okrese Ústí nad Labem
Monika Kočí -
Analýza zabezpečení městské hromadné dopravy města Ústí nad Labem
Sára Nedvědická