Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy – Alexandr Marosz
Alexandr Marosz
Bachelor's thesis
Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy
Effectiveness of Editing in 30s Commercials
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním střihové workflow při postprodukci 30 s reklamy v Adobe Premiere Pro. Tento problém řeší pomocí automatizačních nástrojů, které odstraňují potřebu vykonávat repetitivní úkony. Následně se zabývá otázkou, které z těchto nástrojů lze pro takový úkol nejlépe využít. V projektové části je provedena selekce konkrétních nástrojů a následně je pomocí specializované …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on streamlining the editing workflow in post-production of 30-second commercials in Adobe Premiere Pro. It addresses this challenge by employing automation tools that eliminate the need for performing repetitive tasks. Subsequently, it answers the question of which of these tools can be best utilized for such a task. The project section involves the selection of specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marosz, Alexandr. Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy . Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Editing