Střední školy jako instituce celoživotního učení – Mgr. Šárka LONGAUEROVÁ
Mgr. Šárka LONGAUEROVÁ
Master's thesis
Střední školy jako instituce celoživotního učení
Secondary schools as institutions of lifelong learning
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o konceptu celoživotního učení a potřebě vzdělávání dospělých. Dále popisuje hlavní úkoly pro následující období v oblasti zvýšení dostupnosti a kvality dalšího vzdělávání a představuje střední školy jako vhodné instituce k řešení této problematiky prostřednictvím uznávání výsledků v rámci Národní soustavy kvalifikací. Cílem práce bylo získat objektivní zjištění stavu rozvoje …viacAbstract:
The thesis discusses the concept of lifelong learning and adult education needs. It also describes the main tasks for the next period of increasing the availability and quality of continuing education and represents high school as a suitable institution to address this issue through the recognition of results within the National Qualifications Framework. The aim was to obtain objective assessment of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LONGAUEROVÁ, Šárka. Střední školy jako instituce celoživotního učení. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací, vzájemné vazby a jejich vliv na trh práce v České republice
Irena Pangrácová -
Informální učení dospělých a Národní soustava kvalifikací jako možnost jeho uznávání
Jitka Neumannová -
Instruktor praktického vyučování u zaměstnavatele: požadavky na kvalifikaci podle NSK
Michal Marek -
Požadavky na autorizovanou osobu a postup autorizace pro kvalifikaci Instruktor praktického vyučování u zaměstnavatele
Nikola Hušková -
Národní soustava kvalifikací a její využití v personální praxi
Hana Vrbová -
Národní soustava kvalifikací
Květa Hofnerová -
Vliv zavádění Národní soustavy povolání a Národní soustavy kvalifikací na trh práce v ČR
Ivana Lammová -
Uplatnění absolventů na trhu práce po složení zkoušky dle Národní soustavy kvalifikací
Michaela Hourová