Tvorba business modelu rodinného vinařství – Bc. Dominika Křivková
Bc. Dominika Křivková
Diplomová práce
Tvorba business modelu rodinného vinařství
Designing of a Business Model for a Family Winery
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu business modelu rodinného vinařství, což je zároveň i jejím hlavním cílem. V rámci řešení této problematiky byly využity nástroje sloužící k analýze podnikového prostředí a kvantitativního výzkumu. Provedením těchto analýz byla přiblížena současná situace na vinařském trhu. Výsledky zmíněných rozborů byly nápomocny při vytváření business modelu zamýšleného podnikání …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the creation of a business model of family viticulture, which is also its main goal. As part of the solution to this issue, tools were used to analyze the business environment and quantitative research. By performing these analyzes, the current situation on the wine market was approximated. The results of the mentioned analyzes were helpful in creating a business model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Slinták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křivková, Dominika. Tvorba business modelu rodinného vinařství. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.
Martina Ondrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Markéta Bulková -
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Dominika Tesařová -
Analýza spotřebitelských úvěrů pro retailovou klientelu
Tereza Fialová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Katka Argalášová -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Jiří Matýsek