Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu "Votvírák" – Bc. Tereza Obermajerová
Bc. Tereza Obermajerová
Master's thesis
Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu "Votvírák"
The project proposal marketing activities of the main media partner of the music festival "Votvírák"
Anotácia:
V této práci se zabývám problematikou mediálního partnerství a návrhem projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera TV Public na hudebním festivalu Votvírák. Tyto aktivity mají za cíl pomoci médiu (televizi) zlepšit prestiž a podvědomí o značce, ale především zvýšit sledovanost cílové skupiny. V práci se promítnou jak vlastní zkušenosti, které jsem načerpala jako členka organizačního …viacAbstract:
In this work I deal with the issue of media partnership and with the layout of the plan concerned with marketing activities of the main media partner TV Public on the music festival Votvírák. These activities are aiming to help media (television) by improving their prestige and consciousness of the brand, above all to increase the ratings of the targeting group. My own experience gained when working …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k91vw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBERMAJEROVÁ, Tereza. \textit{Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu ''Votvírák''} Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zp7kmm/. [cit. 2024-03-28].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Management univerzitních galerií
Romana Danišová -
Projektový management Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
Kamila Gamalová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner