Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR – Ing. Ottó Bartók
Ing. Ottó Bartók
Disertační práce
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Building customer relationships with the use of social networks
Anotace:
Rychlý rozvoj technologií má dopad i na řízení vztahů se zákazníky. Mezi nové technologie lze zařadit i sociální sítě, které v posledních letech zaznamenávají stále širší využití z marketingového hlediska. Vzhledem k širokému spektru možností, které sociální sítě nabízejí v oblasti e-commerce, je zajímavé především využití těchto technologií pro budování vztahů se zákazníky. Cílem práce bylo identifikovat …víceAbstract:
The rapid development of technology is also having an impact on customer relationship management or e-commerce. Given the wide range of possibilities that social networks offer in e-commerce, the use of these technologies for building customer relationships is of particular interest. The aim of this paper was to identify the impact of social networking on customer satisfaction and loyalty in the e …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 12. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTÓK, Ottó. \textit{Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/zpfdtr/.
Jak správně citovat práci
Bartók, Ottó. Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Využití sociálních sítí v e-commerce
Andrea Ježková -
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Anastasiya Zbaratska -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
Simona Matějovská -
Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce
Lucie Králová