Ing. Ottó Bartók

Disertační práce

Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR

Building customer relationships with the use of social networks
Anotace:
Rychlý rozvoj technologií má dopad i na řízení vztahů se zákazníky. Mezi nové technologie lze zařadit i sociální sítě, které v posledních letech zaznamenávají stále širší využití z marketingového hlediska. Vzhledem k širokému spektru možností, které sociální sítě nabízejí v oblasti e-commerce, je zajímavé především využití těchto technologií pro budování vztahů se zákazníky. Cílem práce bylo identifikovat …více
Abstract:
The rapid development of technology is also having an impact on customer relationship management or e-commerce. Given the wide range of possibilities that social networks offer in e-commerce, the use of these technologies for building customer relationships is of particular interest. The aim of this paper was to identify the impact of social networking on customer satisfaction and loyalty in the e …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 12. 2021

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartók, Ottó. Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika