Srovnání hodnotové orientace a interakčních stylů učitelů na standardních a církevních gymnáziích – Bc. Anna Ertlová
Bc. Anna Ertlová
Bakalářská práce
Srovnání hodnotové orientace a interakčních stylů učitelů na standardních a církevních gymnáziích
Comparison of value orientation and interactional styles of teachers at standard and church high schools
Anotace:
Církevní školství je jednou z mnoha neprobádaných oblastí na poli pedagogické psychologie. Výzkumů zabývajících se problematikou těchto škol je minimum, přitom jejich vliv je nezanedbatelný. Hlavním cílem práce byl průzkum hodnotových orientací a interakčních stylů učitelů ze standardních a církevních gymnázií. V rámci kvantitativního šetření byla použita metoda sběru dat ve formě dotazníků. Použit …víceAbstract:
Church education is one of the many unexplored areas in the field of educational psychology. There is a minimum of research dealing with the issues of these schools, while their influence is negligible. The main goal of this work was the research of value orientations and interaction styles of teachers from standard and church high schools. As part of the quantitative investigation, the method of data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i2hd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Podvádění v době online výuky pohledem učitelů na gymnáziích
Lenka Látová -
Připravenost učitelů na výuku finanční gramotnosti v rámci předmětu ZSV na gymnáziích
Markéta Tůmová -
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Třídní schůzky pohledem třídních učitelů na víceletém gymnáziu
Monika Juračáková -
Hodnoticí úsudek učitele a jeho vnímání žákem na gymnáziu
Karolína Kučerová -
Porovnání pracovní angažovanosti učitelů na soukromém a státních gymnáziích
Anna Janoštíková -
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
Authority of high school teachers
Jana Houserová