Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu – Ondřej Skořepa
Ondřej Skořepa
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor zabývá deskriptivou brandu, značky a reklamy jako takové, jejích druzích a prvcích, zatímco v praktické částí se provádí analýza celkem 16 reklamních spotů společnosti T-Mobile. V …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to research information about the ways, how to reach the attention of video ads consumers. For this purpose this work was split into two parts — theoretical and analytical. Within theoretical part author describes terms as brand, trademark, and advertising itself, also including its various kinds and components. Second part is dedicated to analysis of 16 advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/zpldd4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOŘEPA, Ondřej. \textit{Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/zpldd4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Jolana Zemánková -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová