Ondřej Skořepa

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor zabývá deskriptivou brandu, značky a reklamy jako takové, jejích druzích a prvcích, zatímco v praktické částí se provádí analýza celkem 16 reklamních spotů společnosti T-Mobile. V …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to research information about the ways, how to reach the attention of video ads consumers. For this purpose this work was split into two parts — theoretical and analytical. Within theoretical part author describes terms as brand, trademark, and advertising itself, also including its various kinds and components. Second part is dedicated to analysis of 16 advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 2. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
Ekonomika a management