Bc. Khrystyna Beregova
Bakalářská práce
Emoce v marketingu
Emotions in Marketing
Anotace:
Jako téma své práce jsem si zvolila Emoce v marketingu. V dnešní době jsme obklopeni marketingem z každé strany stejně jako i emocemi. Jsou všude kolem nás a určují kvalitu našich životů. Objevují se jak ve vztahu, na kterém nám záleží, tak i v prostředí, ve kterém žijeme. Cílem mojí bakalářské práce je vysvětlit význam a roli emocí v marketingu a zjistit nejúčinnější reklamní apel ze tří nejvyužívanějších …víceAbstract:
Emotions in marketing is the topic of my thesis. Nowadays we are surrounded not only by marketing but also by emotions. They are everywhere and determine the quality of our lives. Emotions appear in our relationships as well as in the environment we live in. The aim of my work is to explain the importance and roles of emotions in marketing and thus define the most powerful marketing appeal out of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uvjvu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi