Bc. Khrystyna Beregova
Bachelor's thesis
Emoce v marketingu
Emotions in Marketing
Abstract:
Jako téma své práce jsem si zvolila Emoce v marketingu. V dnešní době jsme obklopeni marketingem z každé strany stejně jako i emocemi. Jsou všude kolem nás a určují kvalitu našich životů. Objevují se jak ve vztahu, na kterém nám záleží, tak i v prostředí, ve kterém žijeme. Cílem mojí bakalářské práce je vysvětlit význam a roli emocí v marketingu a zjistit nejúčinnější reklamní apel ze tří nejvyužívanějších …moreAbstract:
Emotions in marketing is the topic of my thesis. Nowadays we are surrounded not only by marketing but also by emotions. They are everywhere and determine the quality of our lives. Emotions appear in our relationships as well as in the environment we live in. The aim of my work is to explain the importance and roles of emotions in marketing and thus define the most powerful marketing appeal out of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uvjvu/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi