Bc. Khrystyna Beregova

Bachelor's thesis

Emoce v marketingu

Emotions in Marketing
Abstract:
Jako téma své práce jsem si zvolila Emoce v marketingu. V dnešní době jsme obklopeni marketingem z každé strany stejně jako i emocemi. Jsou všude kolem nás a určují kvalitu našich životů. Objevují se jak ve vztahu, na kterém nám záleží, tak i v prostředí, ve kterém žijeme. Cílem mojí bakalářské práce je vysvětlit význam a roli emocí v marketingu a zjistit nejúčinnější reklamní apel ze tří nejvyužívanějších …more
Abstract:
Emotions in marketing is the topic of my thesis. Nowadays we are surrounded not only by marketing but also by emotions. They are everywhere and determine the quality of our lives. Emotions appear in our relationships as well as in the environment we live in. The aim of my work is to explain the importance and roles of emotions in marketing and thus define the most powerful marketing appeal out of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication