Bc. Khrystyna Beregova

Bakalářská práce

Emoce v marketingu

Emotions in Marketing
Anotace:
Jako téma své práce jsem si zvolila Emoce v marketingu. V dnešní době jsme obklopeni marketingem z každé strany stejně jako i emocemi. Jsou všude kolem nás a určují kvalitu našich životů. Objevují se jak ve vztahu, na kterém nám záleží, tak i v prostředí, ve kterém žijeme. Cílem mojí bakalářské práce je vysvětlit význam a roli emocí v marketingu a zjistit nejúčinnější reklamní apel ze tří nejvyužívanějších …více
Abstract:
Emotions in marketing is the topic of my thesis. Nowadays we are surrounded not only by marketing but also by emotions. They are everywhere and determine the quality of our lives. Emotions appear in our relationships as well as in the environment we live in. The aim of my work is to explain the importance and roles of emotions in marketing and thus define the most powerful marketing appeal out of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace