Strategie překonání negramotnosti v Portugalsku pomocí nového modelu vzdělávání dospělých – Markéta Pecharová
Markéta Pecharová
Diplomová práce
Strategie překonání negramotnosti v Portugalsku pomocí nového modelu vzdělávání dospělých
Strategy to Overcome Illiteracy in Portugal with a New Model of Adult Education
Anotace:
Cílem práce je systematizovat problém vysoké negramotnosti v dospělé portugalské populaci. Popsat současný stav negramotnosti a identifikovat hlavní příčinu vysoké negramotnosti v opožděném zavedení povinné školní docházky a celkové neefektivnosti vzdělávacího systému. Vysvětlit nedostatečnou participaci na vzdělávání dospělých, které je hlavním nástrojem překonání negramotnosti, u osob s nízkou úrovní …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to systematize the problem of high illiteracy in the adult Portuguese population. Describe the current state of illiteracy and to identify the main cause of high illiteracy in the late implementation of compulsory school attendance and overall inefficiency of the system of education. Explain the lack of participation in adult education, which is the main instrument of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Pavel Veselský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHAROVÁ, Markéta. \textit{Strategie překonání negramotnosti v Portugalsku pomocí nového modelu vzdělávání dospělých}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/zpr4bn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie-Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Celoživotní vzdělávání v oblasti informatiky, srovnání možností
Karolína Pecharová -
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Role neformálního vzdělávání při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0
Hoang Linh Phanová -
Poradenství jako příležitost pro neformální vzdělávání a informální učení
Renata CHRÁPKOVÁ DLOUHÁ -
English language education of senior citizens in the context of non-formal learning
Veronika Lösterová -
Impacts of Non-Formal Education on the Competitiveness of International Youth Exchanges Participants
Andrea Surá -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP
Název
Vložil
Vloženo
Práva