Ing. Filip Hlaváček

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in nonprofit sector
Abstract:
Práce se zabývá vztahem mezi neziskovým sektorem a marketingem. Kromě této problematiky jsou popsány základy fungování neziskového sektoru a sociálních služeb, zvláště pak v podmínkách České republiky a jejího právního pořádku. Práce se sekundárně věnuje i financování neziskového sektoru.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between non-profit sector and marketing. Besides this, the thesis describes basic operating procedures of non-profit sector and social services in the Czech Republic and the legislation. The thesis also considers the questions of financing of non-profit sector.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní