Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment – Lenka KRICNEROVÁ
Lenka KRICNEROVÁ
Diplomová práce
Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment
The orientation of the commercial banks in the students as customer segment
Anotace:
Diplomová práce se jmenuje: ?Orientace obchodních bank na studentský segment.? Cílem je zjištění, zda se banky orientují na tento typ zákazníků efektivně ke spokojenosti obou stran. Rešerše, dotazníkové šetření a provedení analýz jsou využívané metodiky práce. První kapitola zkoumá bankovní soustavu v ČR, specifika podnikání v bankovním sektoru či postavení zákazníka. Celá druhá kapitola je věnována …víceAbstract:
The thesis is called: ?The orientation of the commercial banks in the students as customer segment." The goal is to determine whether banks focus on this type of customer effectively to the satisfaction of both parties. Research, questionnaire and design analysis are used methodology of work. The first chapter examines the banking system in the Czech Republic, the specifics of business in the banking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRICNEROVÁ, Lenka. \textit{Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/zpu5d6/.
Jak správně citovat práci
KRICNEROVÁ, Lenka. Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Hana Kurajská -
Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy
Emilie Juřicová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
Aneta Křížová -
Selection of the most appropriate student bank account in the Czech Republic on the basis of consumer preferences
Jiří Rýdel -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková