Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment – Lenka KRICNEROVÁ
Lenka KRICNEROVÁ
Master's thesis
Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment
The orientation of the commercial banks in the students as customer segment
Abstract:
Diplomová práce se jmenuje: ?Orientace obchodních bank na studentský segment.? Cílem je zjištění, zda se banky orientují na tento typ zákazníků efektivně ke spokojenosti obou stran. Rešerše, dotazníkové šetření a provedení analýz jsou využívané metodiky práce. První kapitola zkoumá bankovní soustavu v ČR, specifika podnikání v bankovním sektoru či postavení zákazníka. Celá druhá kapitola je věnována …moreAbstract:
The thesis is called: ?The orientation of the commercial banks in the students as customer segment." The goal is to determine whether banks focus on this type of customer effectively to the satisfaction of both parties. Research, questionnaire and design analysis are used methodology of work. The first chapter examines the banking system in the Czech Republic, the specifics of business in the banking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Olga Faltejsková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRICNEROVÁ, Lenka. \textit{Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/zpu5d6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRICNEROVÁ, Lenka. Orientace obchodních bank na studenta jako zákaznický segment. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Hana Kurajská -
Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy
Emilie Juřicová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
Aneta Křížová -
Selection of the most appropriate student bank account in the Czech Republic on the basis of consumer preferences
Jiří Rýdel -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková