Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací – Marek NIESLANIK
Marek NIESLANIK
Bachelor's thesis
Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací
Strategic development of Neon TV in terms of marketing communications
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace studentské univerzitní televize Neon TV v rámci Univerzity Tomáše Bati. Hlavním obsahem je shrnutí teorie komunikace médií jako celku a její aplikace v praxi za přihlédnutí ke studentským podmínkám a mož-nostem. V praktické části je důkladně analyzována současná situace Neon TV. Tuto pasáž zakonču-je výzkum efektivity propagačních ploch na budovách …moreAbstract:
This Bachelor Theisis deals with communication of students university television Neon TV at the Tomas Bata University. The main content is a summary of the theory of communi-cation media as a whole and its application in practice, taking into account the conditions and student possibilities. The practical part is thoroughly analyzed the current situation Neon TV. This passage concludes with research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18764
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIESLANIK, Marek. \textit{Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/zpu91m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NIESLANIK, Marek. Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.