Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací – Marek NIESLANIK
Marek NIESLANIK
Bakalářská práce
Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací
Strategic development of Neon TV in terms of marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace studentské univerzitní televize Neon TV v rámci Univerzity Tomáše Bati. Hlavním obsahem je shrnutí teorie komunikace médií jako celku a její aplikace v praxi za přihlédnutí ke studentským podmínkám a mož-nostem. V praktické části je důkladně analyzována současná situace Neon TV. Tuto pasáž zakonču-je výzkum efektivity propagačních ploch na budovách …víceAbstract:
This Bachelor Theisis deals with communication of students university television Neon TV at the Tomas Bata University. The main content is a summary of the theory of communi-cation media as a whole and its application in practice, taking into account the conditions and student possibilities. The practical part is thoroughly analyzed the current situation Neon TV. This passage concludes with research …víceKlíčová slova
Neon TV internetová televize self-promotion médií média zpravodajství zábava televi-ze UTB FMK
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NIESLANIK, Marek. Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace