Martin Klimeš
Master's thesis
Podnikatelský plán internetového obchodu
Business plan for an online store
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu a prototypu internetového obchodu s rozšířenou realitou pro nový podnikatelský záměr v oblasti online prodeje nábytku. Práce je rozdělena na několik částí. V první části práce se pojednává o teoretické stránce podnikatelského plánu, jako je jeho struktura, požadavky a další. Druhá část práce rozebírá dostupné možnosti tvorby internetového …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a business plan and a prototype of an online store with an augmented reality for a new business idea in the field of online furniture retail. The work is divided into several different parts. The first part of the thesis deals with the theoretical aspects of the business plan, such as its structure, requirements and others. The second part of the thesis analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72663
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Martin Potančok
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72663
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán internetového krejčovství Tvá móda; Business Plan of Internet Tailoring Tva moda
Markéta Kubíčková -
Podnikatelský plán a tvorba internetového obchodu
Filip Remeník -
Podnikatelský plán a vytvoření internetového obchodu s videohrami
Daniel Čep -
Podnikatelský plán: internetový obchod se spodním prádlem
Maryia Bahatyrova -
Podnikatelský plán pro internetový obchod Chovatelské potřeby Argo
Sabina Čechová -
Rozšířená realita v módním průmyslu. Zážitkové nakupování
Klára Jančíková -
Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Barbora Jonášová -
Využití rozšířené reality pro výukové prostředí
Martin Probst