Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky – Petra ŠENKYŘÍKOVÁ
Petra ŠENKYŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky
The readiness of children for the initiation of compulsory education
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na diagnostiku připravenosti dětí pro vstup do základní školy. Cílem je prozkoumat, jaká je úroveň připravenosti z pohledu Orientačního testu školní zralosti a testu laterality podle Matějčka a Žlaba. Tato práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je uvedena charakteristika dítěte v předškolním období, jeho tělesný, kognitivní, emoční a sociální …viacAbstract:
The batchelor thesis is focused on children diagnostics for elementary school readiness. The aim is to evaluate the level of readiness from school readiness indicative test viewpoint and laterality test according to Matějčka and Žlaba. Thesis is consisted of two main parts: theoretical and practical. The characteristics of pre-school child, its physical, cognitive, emotional and social evolution is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zverejniť od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠENKYŘÍKOVÁ, Petra. Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Teaching kindergarten
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Způsob výchovy v rodině a formy odměňování a trestání - srovnání v ČR a v Rusku
Simona Boháčová -
Pojetí lásky a rodičovských vztahů u dětí a mládeže v pěstounské péči a ústavní výchově
Olga Studená -
Téma dívčí a chlapecké identity v populárně-naučné literatuře pro děti a mládež
Tereza DOKOUPILOVÁ -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální práce v azylovém domě Preventivně - vzdělávací projekt pro děti předškolního a školního věku ze sociálně slabších rodin - "Začni se rozvíjet!"
Veronika Šnajdrová -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Sociální chování dětí předškolního věku: deskripce a analýza
Barbora Chocholoušová
Názov
Vložil
Vložené
Práva