Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh – Bc. Zuzana Tichá
Bc. Zuzana Tichá
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh
Marketing strategy designed to enter new product on the market
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zcela nové produkty firmy VÚB a. s., které budou uvedeny na trh. Hlavním cílem je navržení takové marketingové strategie, která zajistí úspěšnou realizaci nových produktů na trhu. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, marketingových strategií, které jsou využitelné pro strategii uvedení nových výrobků na trh. Praktická část obsahuje představení společnosti …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on completely new products of the company VÚB a. s. that will be launched on the market. The main aim is to propose such a marketing strategy that will ensure the successful implementation of the new product on the market. The theoretical part is devoted to knowledge of marketing and marketing strategies. These strategies are useful for a strategy designed to launch the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zverejniť od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tichá, Zuzana. Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění softwarového produktu na trh
Černohorský Černohorský -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Silvie Pohořalová -
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Roman Chroustovský -
Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh
Martina Závodná -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Kateřina Kloidová -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková