Celoživotní učení v kontextu životní dráhy – Bc. Eva STUPKOVÁ
Bc. Eva STUPKOVÁ
Diplomová práce
Celoživotní učení v kontextu životní dráhy
Lifelong learning in the context of an individual's life path
Anotace:
Diplomová práce představuje koncept celoživotního učení, který zasazuje do rámce životní dráhy člověka v postmoderní společnosti. Pokouší se zachytit, jak podstatným způsobem ovlivňuje proces socializace, životní styl i kvalitu života. Zabývá se historií vzdělávání dospělých i významnými dokumenty, které formulují stěžejní myšlenky, směr a priority, se kterými je třeba pracovat při uvádění konceptu …víceAbstract:
This thesis constitutes the concept of lifelong learning, which it puts into the framework of man's career in postmodern society. It tries to capture, to what extent is the lifestyle and quality of life influenced by the process of socialization. It deals with the history of education of adults as well as important documents that formulate core ideas, direction and priorities, which we need to work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012
Zveřejnit od: 23. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUPKOVÁ, Eva. Celoživotní učení v kontextu životní dráhy. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační učení v rodině
Tereza Outlá -
Informální učení dospělých
Dana Trávníčková -
Mezigenerační učení v rodině mezi matkou a dcerou
Lenka Kamanová -
Mezigenerační učení v rodině mezi matkou a dcerou
Lenka Kamanová -
Volnočasové aktivity specifické profesní skupiny osob
Ondřej LIŠKA -
Volnočasové aktivity vybrané profesní skupiny osob
Ladislav CHALUPA -
Vzdělávání, volnočasové aktivity a pracovní uplatnění osob s mentálním postižením v sociálních službách v regionu Znojmo
Šárka Gambasová -
Řízení výchovně vzdělávacích činností a procesů v odborném vzdělávání v rezortu Ministerstva vnitra (v podmínkách Vyšší policejní školy a Střední policejní školy MV v Holešově)
Pavel NOVÁK