Jana Štamcová
Diplomová práce
Reklama ve zdravotnictví
Healthcare Advertising
Anotace:
Cílem diplomové práce je seznámení se s obecnými znaky marketingu ve zdravotnictví se zaměřením na reklamu. Marketing této oblasti je velmi specifický a tím se odlišuje od jiných oborů podnikání. Reklamu ve zdravotnictví představuje nejčastěji léková reklama, která podléhá četným regulacím. Obsahem práce je tedy představení nejdůležitějších poznatků z těchto oblastí. Kvantitativní průzkumné šetření …víceAbstract:
The aim of the graduation thesis is an introduction into general features of marketing in health care, focusing on the advertising. Marketing in this field is very specific and thus differentiates from the other spheres of business. The advertising in health care is frequently represented by the advertising for drugs, which has to comply with several regulatory measures. The contents of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Zlámal
- Oponent: Jana Bellová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého v Olomouci
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení zdravotnictví / Management zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Approach to health in pharmaceutical advertising
Michaela GAZDÍKOVÁ -
Role of social media in beauty care marketing communication
Eva Brichová -
Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji
Martina Hofrová -
Personální marketing ve společnosti Invel Plus, s.r.o.
Alena Pelcová -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Reklama ve zdravotnictví
Eva Kašová -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP
Název
Vložil
Vloženo
Práva