Canisterapie a její vliv na žáky s kombinovaným postižením – Bc. Veronika Hlavinková
Bc. Veronika Hlavinková
Bakalářská práce
Canisterapie a její vliv na žáky s kombinovaným postižením
Canistherapy and its Influence on the Pupils with Multiple Disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem canisterapie na děti s kombinovaným postižením. Teoretická část práce pojednává o canisterapii, její historii, metodách a konkrétních aktivitách. Dále definuje kombinované postižení a jeho klasifikaci, zabývá se vzděláváním žáků s kombinovaným postižením a možností využití canisterapie u těchto žáků. Cílem výzkumného šetření je zjistit skutečný vliv canisterapie na …víceAbstract:
The bachelor´s thesis concerns with the topic of the influence of canistherapy on pupils with multiple disability. The contain of the theoretical part is canistherapy, its history, methods and concrete activities which are used for therapeutic purposes. It is also directed to define multiple disability and its classification, it describes the education of pupils with multiple disability and the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkqpu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Analýza komunikačních schopností u žáků s kombinovaným postižením
Soňa Dočekalová -
Využití prvků muzikoterapie u žáků s kombinovaným postižením.
Alena Tesařová