MOŽNOSTI VYUŽITIA SOCIÁLNYCH SIETÍ V PODNIKANÍ – BcA. Eva DELINČÁKOVÁ
BcA. Eva DELINČÁKOVÁ
Bakalářská práce
MOŽNOSTI VYUŽITIA SOCIÁLNYCH SIETÍ V PODNIKANÍ
Social network marketing potential for business
Abstract:
This thesis deals with social networking and marketing applications. Characterizes the so-cial networking concepts, are dealt with in the field of sociology. Hisorický explains their evolution and current trends. Notes to selected social networking types, their usage of a user and marketing potential of business terms. Research is aimed at analysis of selected social campaigns.Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá oblasťou sociálnych sietí a ich marketingového využitia. Charakterizuje pojmy sociálne siete, zaoberá sa nimi z oblasti sociológie. Vysvetľuje ich historický vývin a súčasné trendy. Poukazuje na vybrané typy sociálnych sietí, ich možnos-ti využitia z užívateľského a marketingový potenciál z firemného hľadiska. Výskum je zameraný na analýzu vnímania propagácie vybranej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DELINČÁKOVÁ, Eva. MOŽNOSTI VYUŽITIA SOCIÁLNYCH SIETÍ V PODNIKANÍ. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využitie sociálnych sieti v marketingu v spoločnosti Prusa Research
Miroslav Boldiš -
Využitie sociálnych sietí pre marketing podniku
Sofia Ivanová -
Využitie sociálnych sietí pre marketing podniku
Sofia Ivanová -
Social media marketing - Komunikácia reklám pre rozlišné vekové kategórie
David Bauer -
Virálne šírenie informácií na sociálnych sieťach
Patrik Pukán -
Marketingová komunikácia hotelu a reštaurácie Passage na sociálnych sieťach
Lea Antalová -
Informačná etika na sociálnych sieťach
Soňa Harňaková -
Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v marketingu
Lucia Petrovčíková