Marketingová strategie společnosti Impress Znojmo, a.s. – Antonín Koukolík
Antonín Koukolík
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Impress Znojmo, a.s.
Abstract:
Práce se zabývá marketingem jemných kovových obalů a legislativní úpravou jejich životního cyklu ze strany České republiky a Evropské unie. Na základě vlastního výzkumu jsou doporučeny úpravy marketingové strategie jejich výrobci, společnosti Impress Znojmo, a.s.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3496
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2007
- Supervisor: Jana Bílková
- Reader: Pavel Hron
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.