Josef Hlaváček

Master's thesis

The Forms and Analysis of Product Placement

The Forms and Analysis of Product Placement
Anotácia:
The aim of this thesis is to describe marketing communication and product placement in the theoretical part, consequently analyze examples of product placement from the practice and last but not least also analyze the perception and examples of product placement based on the survey research. Therefore the thesis is divided into three main parts. The first, theoretical part, describes the marketing …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to describe marketing communication and product placement in the theoretical part, consequently analyze examples of product placement from the practice and last but not least also analyze the perception and examples of product placement based on the survey research. Therefore the thesis is divided into three main parts. The first, theoretical part, describes the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedúci: Gina Cook
  • Oponent: Tomas Vanek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45950