Vocal Layering v súčasnej hudobnej produkcii – Bc. Kristína Ščasná
Bc. Kristína Ščasná
Diplomová práce
Vocal Layering v súčasnej hudobnej produkcii
Vocal Layering in Contemporary Music Production
Abstract:
The work explores the technique of vocal layering in music production. It outlines the foundations, possibilities, and procedures for applying this technique in the creation of a musical piece. Theoretical knowledge is demonstrated through practical examples and the analysis of two songs.Abstract:
Práca sa zaoberá technikou vokálneho vrstvenia v hudobnej produkcii. Uvádza východiská, možnosti a postupy aplikácie tejto techniky pri tvorbe hudobného diela. Teoretické poznatky demonštruje na praktických príkladoch a analýze dvoch skladieb.Klíčová slova
vocal layering vokálne vrstvenie hlas voice music production r& b pop hudobná produkcia Beyoncé
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h8dab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. Filip Johánek
- Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zvukový design a multimediální technologie / Zvukový design a multimediální technologie
Práce na příbuzné téma
-
Kompletná produkcia hudobného CD nosiča
Daša Voskárová -
Hudobná produkcia na Festivale Atmosféra
Ján Kaločaj -
Kresťanská konferencia Revival a jej hudobná produkcia
Magdaléna Lipnická -
K-Pop as a Cultural Mirror of Racial Dynamics in the U.S.
Altynai Ibraimova -
Analýza kulturně-průmyslového projektu – Pop Academy
Taťána Wajs -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
Karolina Hnilicová -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová