Nikola Svobodová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce

Marketing strategy and brand identity of a music creator
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a postup tvorby brand identity hudebního tvůrce v kontextu současných trendů. Mým cílem je tuto práci napsat, tak aby to mohl pochopit i laik. Chci, aby práce mohla být užitečná případným začínajícím hudebním tvůrcům k tomu, aby po návrhu dosáhli vyššího počtu posluchačů, bookingu do klubů, spolupráci s dalšími muzikanty, aby …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to propose a marketing strategy and a process of creating a brand identity of a music creator in the context of current trends. My aim is to write this thesis in a way that can be understood by a layman. I want the thesis to be useful to potential aspiring music creators to reach more listeners, booking into clubs, collaborating with other musicians after the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON