Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce – Nikola Svobodová
Nikola Svobodová
Bakalářská práce
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Marketing strategy and brand identity of a music creator
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a postup tvorby brand identity hudebního tvůrce v kontextu současných trendů. Mým cílem je tuto práci napsat, tak aby to mohl pochopit i laik. Chci, aby práce mohla být užitečná případným začínajícím hudebním tvůrcům k tomu, aby po návrhu dosáhli vyššího počtu posluchačů, bookingu do klubů, spolupráci s dalšími muzikanty, aby …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to propose a marketing strategy and a process of creating a brand identity of a music creator in the context of current trends. My aim is to write this thesis in a way that can be understood by a layman. I want the thesis to be useful to potential aspiring music creators to reach more listeners, booking into clubs, collaborating with other musicians after the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Valeriya Myasnikova -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand Identity in Design of Industrial Product
Martin Ondra