Bc. Jakub Kodýdek

Bakalářská práce

Internetový marketing vybraného subjektu

Internet marketing of selected entity
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu internetového marketingu vybraného subjektu. Analyzovány budou jednotlivé využívané nástroje internetového marketingu a na základě provedené analýzy a zjištěných nedostatků budou navržena opatření. Teoreticko-metodologická část obsahuje především poznatky, pojmy a jednotlivé nástroje, které se využívají v oblasti internetového marketingu. Jedná se především …více
Abstract:
The theme of this Bachelors thesis is an analysis of the internet marketing of a selected entity. The analysis will be used for the various internet marketing tools. New measures will be proposed based on the results and the identified deficiencies. The theoretical and methodological part mainly contains the knowledge, concepts and various tools that are used in Internet marketing, essentially a web …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Hana Mráčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích