Internetový marketing vybraného subjektu – Bc. Jakub Kodýdek
Bc. Jakub Kodýdek
Bachelor's thesis
Internetový marketing vybraného subjektu
Internet marketing of selected entity
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu internetového marketingu vybraného subjektu. Analyzovány budou jednotlivé využívané nástroje internetového marketingu a na základě provedené analýzy a zjištěných nedostatků budou navržena opatření. Teoreticko-metodologická část obsahuje především poznatky, pojmy a jednotlivé nástroje, které se využívají v oblasti internetového marketingu. Jedná se především …viacAbstract:
The theme of this Bachelors thesis is an analysis of the internet marketing of a selected entity. The analysis will be used for the various internet marketing tools. New measures will be proposed based on the results and the identified deficiencies. The theoretical and methodological part mainly contains the knowledge, concepts and various tools that are used in Internet marketing, essentially a web …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gterc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Mráčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová