Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků – Bc. Karolína Pilcová
Bc. Karolína Pilcová
Bachelor's thesis
Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků
The proposal of a new method of promotion the Lion Sport store and products
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout nové formy propagace prodejny Lion sport a jejich výrobků. V teoretické části jsou popsány druhy komunikace se zákazníky a veřejností, popis komunikačního mixu, jakou roli hrají v marketingu blogy, strategie firmy Adidas a Reebok, analýza současného stavu včetně propagace a nakonec věrnostní programy jako takové v souladu s marketingovým mixem firmy. Praktická …moreAbstract:
The subject of this thesis is to propose new forms of promotion Lion stores sport and their products. In the theoretical section describes the types of communication with customers and the public description of the communications mix, as well as loyalty programs as such in accordance with the company´s marketing mix. The practical part focuses on the research it self that capture respondents' opinions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Vladimír Bajzík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PILCOVÁ, Karolína. \textit{Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Textile Engineering. 2017. Available from: https://theses.cz/id/zroafa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pilcová, Karolína. Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská -
Marketingový mix společnosti
Michal Slepánek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights