Problematika fungování tzv. "offshore" společností a způsoby jejich využití ekonomickými subjekty – Bc. Karolína Festová
Bc. Karolína Festová
Diplomová práce
Problematika fungování tzv. "offshore" společností a způsoby jejich využití ekonomickými subjekty
The issue of the functioning of the so-called "offshore" companies and methods of their usage by enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tzv. „offshore“ společností v daňových rájích. Člověku, který se nikdy s „offshore“ společnostmi nesetkal, přiblíží základní pojmy a fakta tak, že bude obohacený o další přínosné poznatky a vzbudí v něm zájem zabývat se problematikou hlouběji. Člověk, který se již s „offshore“ společnostmi setkal, si může rozšířit své dosavadní obzory v praktické části této …víceAbstract:
This master's thesis describes offshore companies in so-called tax heaven. It explains basic facts to people who have never heard about offshore companies. They will want to study this issue more thoroughly. People who have heard about this issue will have opportunity to learn most frequent use of offshore companies in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwxds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Brada, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Daňové ráje v teorii i praxi
Zuzana Jedličková -
The Impact of Digitalization Process on Business Models of International Retail Companies
Bogdan Kofanov -
Global Networking of the International Business
Elena Lyubchich -
Global Networking of the International Business
Javid Aliyev -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova