Strategická analýza divize TURBO ve společnosti ČZ, a.s. – Markéta Šulcová
Markéta Šulcová
Diplomová práce
Strategická analýza divize TURBO ve společnosti ČZ, a.s.
Strategic Analysis of TURBO Division in ČZ Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je strategická analýza divize TURBO ve společnosti ČZ a.s. na ruském trhu. Té bude dosaženo zmapováním současné strategie - vize, mise a cílů a za použití externí analýzy makrookolí, odvětví a mikrookolí. Dále budou pomocí interní SWOT analýzy určeny silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby. Pro komplexní výstup bude také zpracována finanční analýza ČZ a.s. Výstupem …víceAbstract:
The aim of the thesis is a strategic analysis of division Turbo in the company ČZ a.s. on the Russian market. This will be achieved by mapping the current strategy - the vision, mission and objectives and using the external macro, industry and micro analysis. There will also be used an internal SWOT analysis by identifying the strengths and weaknesses of the company, their opportunities and threats …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25893
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
- Vedoucí: František Kovář
- Oponent: Martina Sokolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25893
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Vohradský -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Eva Pospíšilová -
SWOT analýza vybrané neziskové organizace zabývající se vzděláváním
Iva ČERVEŇÁKOVÁ -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Analýza externí komunikace vybraného města
Oldřich Přecechtěl -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová