Bc. Jan Kříž

Diplomová práce

Neuromarketing

Neuromarketing
Anotace:
Neuromarketing spojuje vědní obory jako je marketing a neurovědy v jeden obor. Využívá moderních zobrazovacích technik ke sledování dějů probíhajících v mozku in vivo. Pomocí těchto technik neuromarketing monitoruje, co se v mozku odehrává v případě nákupního chování, sledování reklam, ale i při aplikaci manipulativních marketingových metod, podprahovém vnímání apod. Získává tak nové a jasnější odpovědi …více
Abstract:
Neuromarketing connects research areas like marketing and neurosciences into one discipline. With the usage of modern imaging techniques neuromarketing aproaches to matters of brain activities in vivo. With the usage of those techniques marketing monitors what happens in the brain in case of shopping behaviour, watching advertisements, but the usage is also exploited in monitoring brain while marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace