Veronika Oudová

Master's thesis

Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro

Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností společnosti Stem Cell Pro ke vstupu na zahraniční trh, spolu s nastíněním mezinárodní marketingové strategie, kterou by společnost mohla na daném trhu použít. Práce se věnuje výběru vhodného trhu a volbě vstupu na trh, analyzuje společnost z pohledu mezinárodního postavení a předkládá strategický marketingový mix pro zahraniční trh.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2008
  • Supervisor: Jana Přikrylová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7653

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.