Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro – Veronika Oudová
Veronika Oudová
Master's thesis
Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností společnosti Stem Cell Pro ke vstupu na zahraniční trh, spolu s nastíněním mezinárodní marketingové strategie, kterou by společnost mohla na daném trhu použít. Práce se věnuje výběru vhodného trhu a volbě vstupu na trh, analyzuje společnost z pohledu mezinárodního postavení a předkládá strategický marketingový mix pro zahraniční trh.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7653
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2008
- Supervisor: Jana Přikrylová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.